Som en zombie.....



Så här känner jag mig....

Sov dåligt i natt pga av min värkande axel/arm.
Och sen sa Hasse i dag att jag hade låtit "illa"
när jag sov... så han tror att jag har haft andningsuppehåll.
Så i morse när klockan ringde var det pest att stiga upp.
Inte ens duschen gjorde mig lite piggare.
Och inte blev det bättre med tröttheten när jag skulle
kliva in i bilen och åka till jobbet.
Det var som att stiga in i en bastu!!!
Någon hade kommit åt kupévärmaren så att den stog
på  max.... och det KÄNDES..phuuu.
Jag blev illamående, så jag var tvungen att sätta
AC:n på 18 grader....

På jobbet var det kämpigt. Jag var så trött och seg.
Hjärnan gick i slowmotion... kändes det som.
Sen är det så varmt inne på kontoret, så värmen gör
att man blir ännu mer dåsig....
Kl. 10.00 hade jag satt upp mig på massagestolen,
som vi har på jobbet. ( Den har dom skaffat medans
jag var på praktiken på radion).
Det var både skönt och inte skönt..... men jag satt upp mig
på en ny tid igen... på torsdag.

När jag kom hem från jobbet åt jag lunch och sen satt jag
mig framför tv:n... och somnade.
Och fastän jag har sovit lite på dagen, så är jag fortfarande
helt sluuuut... trött... matt.. osv.
Axeln/armen värker värre än någonsin... och jag har
huvudvärk.... som säkerligen kommer från axeln.

Men nu ska vi äta middag.. alldeles snart.
Hasse har gjort hemgjord mos och jag har fixat med
ungstekt falukorv... med senap och ost.

Sen kl. 17.30 har Mattias handbollsträning.
Om jag orkar så kanske jag åker till Nellie och Molly
undertiden som Mattias tränar.
Men, men... det är bara som jag tänker just nu.

Kl. 20.00 är det tv:n som gäller för min del.
Då börjar ju Uggly Betty och sen efter det är det
ju hemmafruarna... hoppas bara att jag lyckas hålla mig vaken.

Snipp snapp sluuuuut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0