Sovplatser.....

Snart är även denna dag slut.

Jag hade fullt upp på jobbet... jag hinner inte göra
allt som finns att göra... suck.
Sen i dag var det väl lite extra jobbigt att koncentrera sig
på jobb... när man nyss fått veta att chefen ska sluta.

Efter jobbet var det som vanligt soffan som gällde, men
i dag hann jag inte sova. För när jag  håll på att somna, så
höll jag samtidigt på att kvävas.
Jag hade ett winegum i munnen som jag tydligen inte
hade hunnit äta upp innan jag somnade till.
Det var lite otäckt att vakna till att man höll på att kvävas.
Först fattade jag inte vad som höll på att hända.
Så efter det gick jag upp och sen åkte jag till
radion en stund... saknar ju den.

Senare mot kvällningen var vi alla till brorsan och hans familj.
Det var full rulle. Nellie blir alltid så uppspelt av att
Mattias leker med henne. Och Mattias tycker det är bara roligt
att "busa" upp Nellie.... även om han inte alltid är medveten om
att han trissar upp henne... han tycker bara att han leker ju
så som han brukar... med sina kompisar.

Dags igen för lite bilder från internet.
Den här gången är det folk som sover....




Hmmm... undra om han la sig så här på en gång eller om han låg på
bänken och sen har rört sig i sömnen ?




Undra varför man väljer att sova på golvet så här, när man i stället kan
sova sittande på stolen??????




Att han överhuvudtaget kan sova i denna ställning?????




Denna man har hittat flera sätt att använda sig av en cykelkärra.....




Och denna kille har upptäckt att baljor kan användas till en sovstund.




Jag tror att det här är en polis som har somnat på sitt pass.....




Man får ju hoppas att det är lastbilens chaufför som sover här och
inte någon annan som kan riskera att vakna i 90 km/tim på en
motorväg......
Trackback
RSS 2.0