Tårta.....

Usch, vilket tråkväder vi har i dag.... dimmigt och grått.

På jobbet hade jag fullt upp.
I dag satt jag mig i massagestolen igen.
Det var som förra gången... både skönt och inte.
Synd bara att den där kvarten går så fort.
Det skulle gärna få vara lite längre programm.
Att köpa/hyra massagestolen är det bästa som jobbet
har gjort det här året!!!!
Den är bokad nästan hela tiden.

Just nu är Hasse och Johanna i Falun.
Johanna ska träffa "sin" grupp.
Mattias är hos kompisen Mikael.
Kl. 16.30 ska han hem. Och sen kl. 17.30
har han handbollsträning.
Och jag ska som vanligt på torsdagar på akvarell.
I dag är det näst sista gången.... snyft.

I dag är det dags för lite bilder igen.
Det är ju farsdag i helgen, så då kanske ni
ska baka en tårta.... så här kommer lite olika förslag
på hur den tårtan kan se ut.




En tårta till affärsmannen eller till datanörden.......




En tårta till "skogsmullen" eller till en svampfantast.......




En tårta till en jägare eller skogsarbetare......




En tårta till en trummis eller musikaffärsbiträde......




En tårta till en "fattiglapp" eller banktjänsteman......




En tårta till en resglad eller tullarbetare......




En tårta till en läkare eller en som pluggar.....




Tårta till en telefonförsäljare eller Telia-anställd.....




En tårta till en som jobbar på systemet eller är bartender....




En tårta till boknörden, advokaten, läraren.....


Lycka till med tårtbakningen om ni ska försöka göra
någon som är likadan som dessa jag har visat.

Adios!

Trackback
RSS 2.0