Det snöar....

Min dag i dag har varit att jobba på radion till 16.00.
Sen hem och äta lite och vila.
Sen till akvarellkursen och måla av en
halloween-pumpa.
Och sen när jag skulle åka hem, fick jag
mig en överraskning.. det snöade ju.
Och gör så fortfarande....
Hmmm... undra hur vitt det är i morgon??
Tur att vi bytte till vinterdäcken i går.
Inte en dag för tidigt!

Här kommer lite bilder som jag har hittat
ute på nätet.....



Cool farbror... hans hus brinner, men han störs
inte av det.... han sitter och ta det lugnt med en cigg...




Vilken mardröm!!!
Men undra hur han lyckades med det där????




Det är inte bara farligt att utöva sport. Det är lika farligt att
titta på den....




Det här måste ju vara en elektrikers värsta mardröm...




Jag säger det igen... Sport är farligt!!!!




Vem tänker på att ta ett kort när man ser något sånt här hända??




Ytterligare ett bevis på att sport inte är riskfritt.....





Jag ska aldrig mer muttra om sopsortering.....
Trackback
RSS 2.0