Läggdags snart....




Phuuu.... jag har precis blivit färdig med mitt manus till de finska
musikprogrammet som jag ska sända i morgon kl. 15.00.
Det tar en hel massa tid att leta info om olika artister....
24 st den här gången.....

Annars i dag har jag jobbat, varit till Ludvika och tittat
på mina favvo-program.. "Ugly Betty" och "Desprets....".
Som vanligt så slutar dom med spänning.... så att man
bara läääängtar tills det ska bli tisdag igen.

Men nu ska jag förbereda mig för att sova... är rätt så trött.

Natti!


Kommentarer
Postat av: T

Saknar dej !!!

Tur att jag har din blogg at kika på innan jag går å lägger mig så jag vet vad som händer -men du vet ju inget om mej !! snyft... Hur gick det med F-kassan ? SKa du jobba fler timmar nu eller ??? Jag jobbar inte heltid denna veckan -kroppen har sagt ifrån igen...Kom hem kl 11 igår sov 6 timmar.... käkade kollade på TV sen sov jag 12 timmar till... Var till vårdcentralen för check av blodsocker- blodtryck å vikt = Jag mår SKRUTT och alla värden är TOPPEN !!! Jag har gått ner 15 kilo nu !!! JIPPIE !!! ( 10 kg på 6 månader !!) På lördag..eller fredag (då jag är ledig) ska jag ta mig till Kupolen - jag MÅSTE ha nya Jeans ! Ska du me ?? KRAM T

2008-10-15 @ 21:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0