Regn, regn, regn och regn.....



Usch, i dag har vi då riktigt höstväder.

Teresa var förbi en snabbis i dag... för jag skulle ju
i väg och jobba... och sända finsk musik.
Teresa fyllde år i går. GRATTIS!!!! ( Jag ringde henne
i går och grattade... och sjöng liiiiite... ).

Sändningen i dag gick precis som dom andra finska sändningar.
Mycket tungvrickning och felsägningar.... suck.
Nästa onsdag kl. 15.00 är det dags igen med den svåra
finska grammatiken och finsk musik.

Efter jobbet åkte jag och Hasse hem till min bror och hans familj.
Molly var trött, men liiite hann jag hålla i henne innan hon
grinade och ville till mamma.
Nellie var uppe i sitt rum och ropade att hon ville att jag skulle komma.
Så jag gick upp och vi lekte ett tag.... med att kasta ett
mjukisdjur till varandra... hahhaaaa.

Här är det slut för i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0