Ungarna var rädda.....



I går kväll när jag var på akvarellkursen hade våran panna blivit
för het, så den kokade....
Ungarna hade varit rädda när det lät i hela kåken av överhettade
rör i väggarna.... hela huset skakade och det hade låtit illa.
Men Hasse hade vridit på flera kranar med varmvatten, så efter
ett tag så lugnade det ner sig.
Så i dag har Hasse hållt på med pannan.... han har varit till sin
pappa och kolla något elektriskt... Hasses kompis Rolle har varit
förbi här och kollat. Men hur det ligger till har jag ingen aning om just nu.
För Hasse försvann direkt när Rolle hade varit här.... men han
hann ropa något om att pannan kanske är fixad nu.... ?

Jag har jobbat... varit hem till morsan och farsan och nu sitter
jag här uppe vid datorn. Mattias har två kompisar inne i sitt rum
och det är ett liv där hela tiden.... suck.
Johanna är hemma hos Evelina.
Och Hasse försvann någonstans....

När Hasse kommer hem, så ska jag höra med honom om vi ska
åka till Willys och handla... det börja bli tomt i skåpen....
Jag tycker om att handla på Willys... dom har alltid så bra
grönsaker och frukt... och sen är det ju billigare med vissa saker.

Trevlig helg!!!!

Kommentarer
Postat av: T

Hej hopp vännen !

Jag gillar oxå Willy´s, passade på att slinka in där när jagvar till Borlänge för att shoppa kläder. ( Jag shoppade verkligen kläder oxå!!!) På Willys får man MYCKET för pengarna - billiga och fräscha grönsaker !!

Tillbaka till kläderna - tänk att man idag får reaerbjudanden via mobilen ! När jag visade upp min telefon för kassörskan ( man måste ju visa att man har ett sånt sms) så såg kunden bakom mig fundersam ut. SKit i det ! Jag fick en massa rabatt och var nöjd ! På Kappahl köpte jag 2 par byxor - på Lindex en topp och två cardigans...en som jag suktat efter ett tag - och den var det rea på !!! Jippie !!! Varför har de inte samma rea i Ludvika undrar jag ...... Jaja...hoppas vi kan få till en träff i helgen - jag ska bara slöa. Se på film !!! Och promenera! Nästa helg är det Cecilia helg - brorsan & Annso ska på kryssning. Nu blev det så där långt igen :o) Possposssss

2008-10-17 @ 18:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0