Varit på besök.....

Jag har haft problem i två dagar att komma in här....
Inte vet jag om det kanske är många just då som är inne och skriver?

I dag har jag, Johanna och Hasse varit ute och åkt.
Mattias ville som vanligt inte med och åka bil,
så han var hos Markus under tiden.

Vi var först till Starbo... till Kerstin och Mackan.
Kerstin hade beställt finsk musik, så jag var dit och lämnade det.

Sen åkte vi till en annan jobbarkompis... nämligen till Mats och
hans sambo Marie i Gräsberg.
Det var första gången som jag/vi var dit.
Mats guidade runt oss där ute på sina ägor.
Vi hann inte in i dag.. det får bli nästa gång.
Mattias skulle hämtas hem....

Kvällen har vi tillbringat hemma.
Hasse åkte och jobbade, kommer hem fyra på natten.
Mattias gjorde sina skriv- och läsläxa i dag.
Typiskt... läxorna blir oftast gjorda dagen före...suck.

Natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0