Glad överraskning....



I dag är jag glad... för min chef var förbi på radion i dag...
och för att göra historien kort..... han sa att jag fick
praktisera en månad till på radion!!!
Tjola om att jag blev paff..... för jag hade ställt in
mig på att börja på jobbet nästa vecka igen.....
Men nu behöver jag inte det.... jippiieeeeee!!!!
För min chef överraskade mig verkligen med att förlänga
praktiken på radion.... som jag inte ens i min vildaste fantasi
hade kunnat drömt om.... men jag tackar och tar emot erbjudandet.
Åååhhh.... vad kul med en månad till!!!!

Kram!

Kommentarer
Postat av: T

Jag blir lika glad jag med för jag vet vad det betyder för dej !!!! Va skoj !!!!!!!!! Eller va skönt !



Vi måste höras snart !!

KRAM T

2008-09-25 @ 18:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0