Jobbat....



Det blev inget loppis för mig och Teresa.
Vi ska i stället åka till Tulavippan i Gagnef någon dag
här fram över.... det är ju ett stort loppis inomhus.

På eftermiddagen var jag i stället till radion och bytte
låtar i playlist makern.... men den ser inte ut som den
på bilden här ovan... men det är samma princip.. ungefär.

Sen har jag inte gjort något särskilt.....
Jag har läst aftonbladet + bilagorna, vattnat blommorna.
Och det var verkligen behövligt... kanske t om nästan för sent.
Målat lite med akvarellfärgerna... en teknik som kallas
vått på vått.... och det blev inte bra. Kan inte riktigt den tekniken.
Men, men.... det är bara att öva, så kanske det kan bli något....

Det var allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0