Måndag igen....



På förmiddagen var jag hemma och tog det lugnt.
Sen efter lunch åkte jag till radion och fortsatte att byta ut låtar.
Det tar ca 1½ timme att byta ut alla låtar för ett dygn.

Senare på eftermiddagen åkte hela familjen till mina
föräldrar, men dom var inte hemma.

Mattias har fått en skateboard i dag, så han har åkt
och övat på den hela tiden. Så nu ser den inte ny ut... hahahha.

Innan jag skulle på vävkursen var jag förbi hos fasters
gullungar. Molly var lite gnällig och trött. Så då dög bara mamma.
Nellie där emot var på extra goshumör. Hon skulle sitta i mitt
knä när hon tittade på Bolibompa. Sen klängde hon och klättrade på mig.
Hon ville även följa med mig till vävningen, men det passade inte
i dag, så jag lovade ta med henne någon annan dag.
När Lina kan förbereda sig på det.

I dag undrar jag vad mina egna barn har fått i sig????
För båda två SOVER REDAN!!!!!
Johanna sa för ca en kvart sen att hon skulle gå och lägga sig.
Mattias har somnat i soffan.... medans jag satt här och
betalade räkningar. Så jag ska gå ner till honom och
försöka väcka honom så att han kommer i sängen i stället.

Och min älskling är på jobbet och kommer hem i natt.

Kram på er alla!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0