Min dag...


I dag har vi varit en sväng till Falun. Vi var bla in på Rusta.
Där köpte jag bla finskt choklad ( bilden ).
Dom är så goda....mmmmmm.
Är ni in på Rusta, så köp med er en Tupla, vet jag.

Sen var jag även in på en inredningsaffär.
Den heter Gruvgatan 13 och sakerna gå i Shabby Chic stil.
Åååhhh...vad mycket fint det fanns.
Hasse vad med in i affären i ca 2 min.
Sen gick han till bilen och väntade, för han tyckte att det var väl inget
märkvärdig där inne...pffttt...karlar...vad vet dom?!?!
Men i för sig..det var väl bra att han gick till bilen,
för då slapp jag ha någon stönande och pustande karl brevid mig
vid kassan...hihihihih.
Jag ska lägga ut en bild på det jag handlade, men just nu är batteriet
i kameran urladdad....så måste fixa det först.

Vi har även varit förbi hos min bror och hans familj.
När vi skulle åka  hem så ville Nellie följa med, så då tog vi med henne.
Hon ville bla rita och då skulle ju även jag rita...tyckte hon.
Så först fick jag i uppgift att rita hästar i alla dessa olika färger.
Och jag som knappt vet hur en häst ser ut ju...hahhaaa.
Sen ville hon att jag skulle rita ett rosa hus ( hennes älsklingsfärg ).
Och sist så ville hon att jag skulle rita en blomma.
Det bästa med små barn, när man ska rita och inte kan det, är ju att dom
är nöjda med vad det än blir...som bara påminner det som det egentligen ska vara.

Jaa-a....sen har det ju regnat idag....inte ovanligt precis...suck, suck, suck....

Kram till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0