Ny spis....

   

I dag har vi köpt oss en ny spis till köket.
Ungefär likadan som vi hade... alltså med spishäll, varmluft
 och sen det bästa... en utdragbar ugnslucka.
Men tyvärr fanns inte en sån spis i bredare modell, så
man har sluppit den där glipan som är mellan spisen och skåpet.
Men, men... vi får stå ut med det... för vi fick ju i alla fall
en sådan spis som vi ville ha... utdragbar lucka.
Det är så suveränt med en sån ugn... för man behöver
aldrig bränna sig när man ska ta ut ur ugnen eller om  man
ska känna efter att det är färdigt osv......

Just nu är jag hemma... för i dag är det ju ingen akvarellkurs.... suck.
Men jag tänkte att jag skulle måla lite här hemma... om jag
hittar något bra motiv att måla av.
Hasse är i Ludvika. Han har skjutsat Mattias och Markus till dansen.
Johanna är hemma hos en kompis.
Så med andra ord: tyst och lugnt här hemma!!!

Ha det!!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja, jag hoppas det! Just nu blir det inte mycket sömn och så kan jag inte tänka på något annat...Vad är sömnapné? Jag ska försöka att inte stressa, men det är lättare sagt än gjort:)Jag väntar varje dag på att Johanna ska skriva ngt i sin blogg..Du får hälsa henne det:)

Kram!

2008-09-25 @ 21:53:17
URL: http://heavenlyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0