Mycket i dag...



I går när jag höll på med mina bilder och frisyrer, undrade Mattias om inte jag kunde
göra likadant med ett kort på honom...så här ser ni nu resultaten.

I dag har jag jobbat på förmiddagen...jag bytte låtara och pratade lite i radion...ja, jag
påannonserade låtarna.... och det gick väl bra...tror jag.

Sen har jag varit på fotvård....skööööönt...jag slumrade till en stund där.....det är
faktiskt liiiite pinsamt, men vad gör man när ögonlocken bara åker ner...hur man
än försöker att hålla sig vaken ????

Direkt efter fotvården hade jag tid hos sjukgymnasten.
Han gick igenom ca 15-20 st övningar som jag ska börja att göra för att bygga
upp lite ryggmuskler och axel/arm. Och det kan verkligen behövas.
Så nästa vecka ska jag dit och köra fullt ut programmet han gjorde i ordning i dag.
Sen är det väl tänkt att jag ska göra övningarna 2 gånger i veckan.

Sen på kvällen var jag på vävkursen. Det gick väl så där i dag. Varpen krånglade lite.
En tråd gick av....och sen så var det lite annat fel...suck. Inte roligt när det krånglar.

Johanna är hemma i dag från skolan....hon är förkyld. Så nu börjas det....suck.
Få se vem som är på tur för en förkylning ????

Nu ska jag surfa runt lite innan jag ska lägga mig och brottas med andningsmasken.

Krameli kram!
Trackback
RSS 2.0