Vi planerar....



Här kommer en beskrivning av min dag i dag:

Jobbat på radion med att byta låtar.....

Varit hem till Teresa och  hälsat på. Vi pratade och planderade
om vi skulle åka till Stockholm, hon och jag bara, i oktober.
Bo på hotell över en helg och sen gå och se på någon teater
eller något sånt....och shoppa lite blir det väl.
Men nu när vi har tittat på priser hit och dit så har vi konstaterat
att  det blir för dyrt... mer än vi räknat med.
Så nu har vi lagt det på hyllan... och ska i stället försöka
komma på något annat som vi kan göra....

Sen har jag varit på vävkursen. Jag har ju hållt på att väva en
blåaktig löpare av garn... men i dag bestämde jag mig för att
det ska inte bli en löpare, utan en framdel till en kudde.
Så nu har jag vävt färdigt den...... den blev 43 x 43 cm.

Det var allt för i dag.



Kommentarer
Postat av: T

Ja.... ibland önskar man att man hae obegränsat med pengar..men är det verkligen pengarna som är det viktigaste??? Tja i sådana här situationer när det är dags för vinter skor - vinterjackor....kläder med längre ärmar och ben..... födelsedagar och julklappar...... så hade det väl suttit fint med lite extra !!! Vi måste hitta på något annat....men vad kan man göra idag som inte kostar så attans ??????? TÄNKA TÄNKATÄNKA kramkram - nåt ska vi hitta på !!!

2008-09-23 @ 12:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0