Molly febrig....

Mattias är på Berga Kul.
Jag och Hasse sitter och väntar på att
"Så ska det låta" ska börja.

Tidigare ikväll var jag och Hasse hem till
brorsan med familj.
Nellie var inte hemma. Hon var hos sin morfar.
Molly hade feber, så hon var sig inte riktigt lik.
Lite gnällig och väldigt mammig.
Men ibland var hon en glad liten prick,
som dansade lite för oss ( när jag sjöng
Trollmors vaggvisa... hahaa), pratade och berättade
något, gick runt lite och sen sjöng hon och jag
Imse Vimse Spindel några gånger.
Hon tycker om den visan och så gör hon
rörelserna till den... det ser så gulligt ut.

Sen åkte jag och Hasse ner till Konsum och
handlade lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0