Pizza ikväll....

Jaha! Idag blev det inte som jag tänkt mig.
Jag hade tänkt vara ute i trädgården och dona.
Men igårdagens sysslor har satt sina spår i min
kropp. Axeln värker värre än någonsin.
Har knappt sovit en blund i natt, så jag är så
trött och slut idag.
Så hittills har jag tillbringat min dag inne
och inte gjort något speciellt.
Men jag funderar nu om jag ska orka gå ut en liten
stund eller om jag ska hälsa på gullungarna.
( Känner jag mig själv, så blir det den sista alternativet
som jag gör... om dom är hemma ).

Hasse är just nu hos sin morfar och Mattias är
ute med sina kompisar och åker skatebord.
Johanna är nere i sitt rum... tror jag.

Klockan 18.00 får vi trevligt besök.
Jonas och Katja ska komma OCH dom ska bjuda oss
på pizza som tack för att Hasse hjälpte dom igår.
( Även om jag sa att vi behöver ingen pizza, vi kan väl
få hjälpa till ändå ).
Men Katja envisades, så då får dom väl fixa kvällsmaten
till oss ikväll. Lyxigt, att slippa kocka själv.

Hmmm... undra om dom vill ha hjälp med något mer? ; )

Kommentarer
Postat av: Per Nyberg

Tja Jaana nu har jag smyläst din blogg, trevligt att få veta lite om livet i Smedjebacken även om jag inte känner dej eller din fam.bara genom vad Jogga har berättat (bara trevliga saker).Jag gjorde ett förtydligande på Joggas blogg vad jag menade med tradigheten läs den om du får tid annars törs jag antagligen inte åka till eran lilla by igen utan att bli mobbad. //Pärtan

2009-04-26 @ 18:06:07
Postat av: Jaana

Hej Per!

Trevlig att du kikade in här.. jag har också hört en del om dig via Jogga ( bara trevligt och roligt ).

Jag lovar, du vågar komma hit till våran lilla by. (Har läst kommentaren på Joggas blogg ).

Ha det så gott!

Jaana

2009-04-26 @ 21:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0