Trodde inte mina ögon....

Medans jag var hos frissan, åkte Johanna och Hasse
ut och övningskörde.... i 1½ timme.
När jag var klar hos frissan kom dom och hämtade mig.
Jag trodde inte mina ögon när jag såg att det var
Johanna som satt bakom ratten.
Jösses vad paff jag blev... för jag trodde inte att hon
skulle våga köra i trafiken ... redan.
Dom hade varit och övningskört efter Humbobergsvägen
och sen några till vägar som ligger där i närheten.
Dom hade även åkt en bit efter Björsjövägen.
Idag hade Johanna kört så fort att hon använde sig
av 4:ans växel.... och igår tyckte hon att det gick för fort när
hon åkte på 2:ans.... hahhaa.
Det är ju bara bra att hon är modig av sig. För ärligt talat
så trodde jag att hon skulle vara väldigt feg och försiktig av sig.
Men, ack så jag bedrog mig.

Mattias är hos sin kompis Felix. Han ska sova över där inatt.
Så det är ovanligt tyst här hemma nu... hahhaaa.
Johanna är nere i sitt rum och Hasse sitter framför tv:n.

Jag ska snart gå och lägga mig, jag har en jävulens
huvudvärk. Tog för ett tag sen 2 st huvudvärkstabletter, men
dom har då inte gjort någon nytta....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0