Fixat sprit....

Helgen kan vara räddad... om jag har tur.

Jag har fixat två flaskor med sprit.

Japp... ni läste rätt. TVÅ FLASKOR!!!

Ska det vara, så ska det vara.

Här ska det inte snålas!

Min plan är att varje gång korken öppnas på
flaskorna, så ska det tas en rejäl blöta.

För mitt enda syfte är ju att den ska verka.

Och förhoppningsvis blir min helg mycket
trevligare och roligare av det....

Nyfiken på vilken sort jag har köpt???





Japp, två flaskor av alsolsprit!

Dom ska jag ha för att dränka ner min onda, ömmande,
stora, besvärande böldjävel.

Ringde igår kväll till sjukvårdsrådgivningen och frågade vad jag
kan göra för att försöka få bort bölden.
Och svaret var att jag skulle göra en alsolspritsomslag och låta
den sitta på hela tiden, så kanske.... kanske... om man har tur,
så drar spriten ur inflammationen/infektionen. I annat fall så fick man gå till
doktorn och få ut antibiotika.
Men blev jag febrig, så skulle jag åka till akuten. För då fanns det
risk att inflammationen/infektionen gick ut i blodet.

Så om ett tag ska jag försöka sätta på mig ett omslag och
hålla tummarna för att det funkar.

Jag har ju liiiite problem med att röra mig och sitta riktigt på
rumpan... det gör ju så ont. Så idag åkte jag inte till jobbet.
Var ju där igår och redan då var det lite kämpigt.

Fy faaan... allt ska man då råka ut för!!!!





Kommentarer
Postat av: Teresa

Eftersom det verkar vara ett åtekommande problem så borde du ju på antibiotika....

2009-05-01 @ 08:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0