Mattias "skadad"....

På jobbet idag var det faktiskt rätt så lugnt.
Det var varken rörigt eller stressigt..

Jag har väl som vanligt sovit en stund på dagen.
Ja, jag vet att det inte är bra, men vad fan gör man
när man är så trött pga av dålig nattsömn.
Och det är inte det att jag lägger mig "frivilligt" ner
för att sova... utan jag somnar sittande på soffan
eller någon annanstans....

Hasse är för tillfället i Falun. Han har åkt dit för att
hämta hem hans morfar från lasarettet.

Mattias har varit och lekt med sin kompis Mikael, men
han kom hem för ett tag sen.
Han var skadad.... han hade åkt skateboard och ramlat
och slagit sig och fått skrapsår vid armbågen, höften och
vid ena skuldran. Snälla morfar var och hämtade hem honom.
Så nu sitter han på soffan och äter glass och
grinar illa i mellanåt när han kommer åt skrapsåren.
Det svider och ömmar, så han kan inte röra
sig riktigt....
Tur att han hade hjälmen på sig, för han hade
slagit i huvudet i backen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0