Vitsippor...

Idag var jag tillbaka på jobbet.
Katja däremot var väldans förkyld och dålig.
Men hon gick hem efter halva dagen och jag
tror inte hon kommer imorgon....

Efter jobbet har jag bara varit hemma...
sovit och inte gjort någonting.
Är inne i en "trött-period" igen... suck.

Just nu är Hasse hos farsan min och håller
på med en båtvagn... eller något sånt.

Mattias har haft kompisar här hemma och dom
har hållt på att "meka" med sina skateboards.
Men för en halvtimme sen drog dom vidare till Berga
skolan till mediasalen.

Johanna kom hem från skolan för ett tag sen.
Hon hade plockat vitsippor på vägen hem.
Så nu har vi en bukett på köksbordet.
Åh, det är ju så fint och vårigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0