I´m back....

Om det är någon mot förmodan som har saknat mig här
på min blogg... och undrat varför jag inte har bloggat något på
några dagar nu... så kan jag tala om för er att våran dator
kraschade förra fredagen.

Men min snälla pappa fixade iväg våran dator till en av hans
bekanta.... och den i sin tur fixade så att vi fick en fungerande
dator igen.... MEN.... jag förlorade ALLT.... buuäääää!!!!

Alla korten ( för andra gången nu )... all musik... alla
dokument.... osv.

När ska man lära sig att ta backup på det man är rädd om?????
Hmmm... kanske jag lär mig denna gång?

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAAAAG har saknat dina inlägg!!! Funderade vad som hänt!!! Så det var ENBART därför jag dök upp igår!!!

;O)

kram!!

2009-08-26 @ 22:11:41
Postat av: Jaana

Hahahaa... mmmmm jag tror dig... NOT! : )

2009-08-26 @ 23:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0