Sommaren med Göran....

Började dagen med att åka till jobbet.
Men jag var bara dit och vände, i princip.
För vid åtta-tiden åkte jag hem igen, för Mattias hade
ringt mig före och sagt att han mådde inte så bra.
Han skulle vara hemma från skolan.

F.m tillbringade jag i vardagsrummet med Mattias.
Vi slötittade på tv.

Klockan tolv kom Hasse hem från jobbet.

Sen på e.m åkte jag och kidsen ( Mattias kände sig lite bättre )
till mina föräldrar.
Dom är ju barnvakt åt Molly, medans brorsan, Lina och Nellie
är på en Helsingfors-kryssning.
Vi var hos morsan och farsan i någon timme och underhöll
lilla Molly.

Sen på kvällen kom Hasse på att han var biosugen.
Så vi åkte till Ludvika och kollade på denna film:



Både jag och Hasse blev lite besvikna på filmen. För vi trodde att
den skulle vara bättre och roligare..... än vad den var.
Men visst, det gick ju att titta på den, men den var lite för "tunn".. så att säga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på dej vännen ....å familjen....

hoppas ni är ok iallafall efter denna tunga fredag.

Kram på er!

famP

2009-08-28 @ 23:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0