Inget jobbande idag.....

Imorse när jag vaknade kände jag på en gång att
idag blir det ingen jobba för mig.
Hade en jävelusisk huvudvärk och min nacke och ena
axeln värkte mer än vanligt... suck.
Gick och la mig igen... efter ett tag... och sov i två timmar.
Men huvudvärken och den andra värken fanns kvar när jag
vaknade... men det kändes liiiite bättre.

Idag på eftermiddagen var jag för första gången in i våran
nya bank... här på byn. Vi hade en tid där.
Det var väldigt ljust och öppet där .... och lite sterilt.

Efter bankärendet åkte jag och Hasse förbi hos brorsan och dom.
Lina hade gott fika som hon bjöd på.... hembakat!!!

Senare på eftermiddagen ringde Johanna och ville att jag skulle komma
upp till Ludvika, så att hon fick köpa en klänning och väst... som jag
hade lovat henne. Men hon slutade i samma veva som Mattias hade
samling på fotbollen. Han skulle iväg och spela fotbollsmatch i
Nyhammar.... så då behövde Hasse också bilen.

Men jag "löste" problemet genom att ringa min bror och fråga om
han kunde åka upp till Ludvika med pengar till Johanna och sen
skjutsa hem henne.
Och idag var min gulliga lillebror på "hjälphumör"... : )
Han och Nellie åkte upp till Ludvika och fixade det.
Tack snälla lillebror för hjälpen!!!!!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0