Äntligen snö.....

Det blev ingen sjukgymnastik för mig imorse.
Jag var så trött.... efter dålig sömn pga min axel.
Så imorse hade jag jättesvårt att motivera mig själv till att
gå iväg till sjukgymnastiken..... så efter ett tag så slutade jag
med det och gjorde mig iordning och åkte till jobbet.

Man kan inte ligga på topp jämt!

Äntligen har vi fått snö.
Jag tycker det är bra, för det blir genast mycket ljusare ute.
När jag hämtade Mattias idag, från handbollsträningen, så tänkte jag
på hur ljust det var.... hur mycket man faktiskt såg nu.... man såg
ju folk utan reflexer jättelångt borta..... och man har ju bättre koll
i trafiken...när man ser mer än bara några meter fram ( som det ju
faktiskt var när det bara regnade ).
Det enda negativa med snön är ju att det blir halt.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0