Dags för tomtar.....

Förmiddagen har verkligen gått i slöhetens tecken... för min del.
Hasse var tidigt iväg till Borlänge med brorsan och hämtade ett
skrivbord till Nellie.
Mattias har också haft en lång sovmorgon, men är vaken sen någon
timme. Men Johanna där emot ligger fortfarande och sover...
jag har då inte sett till henne än.

Meningen var att jag skulle idag ha extra energi och insperation...
och börja tidigt med att pynta med tomtar och annat
julpynt... här hemma. Men så blev inte fallet.

Men jag ska snart gå ner och börja med våran lunch och sen ska jag
sätta igång.... för nu börja det "ligga på" lite.
Har en hel del att fixa med idag....

Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0