Frusen....

Tidigare idag var jag iväg hem till brorsan och dom.
Jag fick kaffe av Lina och jag blev liiite piggare av kidsen.
Molly pratade och pratade... hela tiden.
Synd bara att man inte förstår allt hon säger.
Nellie pysslade med något när jag kom och sen resten av
tiden var hon väldigt lugn.... jag tror hon var trött.

Just nu fryser jag som bara den.
Jag brukar inte frysa i första taget.... men nu i cirka två
veckors tid har jag fått frossa lite då och då.... alldeles som om
man håller på att bli sjuk.
Så vem vet, det kanske är något skit i kroppen som inte vill
bryta ut riktigt...????

Imorgon är det jobbet som gäller igen. Usch, vad trött man
kommer att vara. Men det ska då vara lugnt där.... för nästan
hälften av personalen har tagit ledigt.

Nu ska jag gå och titta på tv:n och hoppas att den funkar lite som
sömnmedel, så att jag kan lägga mig i tid.... helst senast kl. 22.00.
( Även om det nästan aldrig funkar.... är ju lite av en "kvällsmänniska" ).

Nu ska sonen min ta över knapparna här vid datorn.
Han ska väl ut och spela något spel...... vad annars!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0