Ingen lust....

Just nu är Mattias och Hasse iväg till frissan.
När dom kommer hem, så ska jag höra med Hasse om vi
ska åka och handla.... ja, om han orkar... för tidigare idag
sa han att han kände sig lite sjuk.

Jag har ingen som helst lust att åka och handla.... för det
är  så mycket folk överallt.... så man har säkert svårt att hitta
en parkeringsplats..... i affärerna är det trångt och varmt.... och
sen är det ju långa köer..... sen har ju folk en förmåga att
stå mitt i gångarna och prata med varandra.... så man kommer
ej förbi... eller fram till hyllan med saker man ska köpa.....
MEN, jag får ju skylla mig själv.... när jag inte ha kunnat
förbereda vissa saker och ting bättre......





Kommentarer
Postat av: Teresa

Vi har precis kommit hem från affärern...folktomt!!! Imorrn blir det nog kaos....

kramkram

2009-12-22 @ 19:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0