Inomhus som gäller.....

Jag har jobbat idag. Idag var det "kämpigt" att gå
ut och röka, i kylan. Ja, ja... jag vet.... jag får väl skylla mig själv....
eller sluta röka.... osv.
Men nu ÄR det så att jag röker och då är det röka ute som
gäller på jobbet.... och just nu är det KALLT att göra det.

Efter jobbet har jag bara varit hemma och inne i värmen.
Men snart ska jag och Hasse åka och handla och samtidigt tänkte
jag åka förbi hos "busungarna" och se hur dom mår.
Molly hade ju feber för någon dag sen.

Sen är det bara inomhus som gäller... antingen framför tv:n
eller här framför datorn.... eller om jag skulle råka få
en knäpp i huvudet och få för mig att städa och dona istället.... ( risken för det
är nog väldigt låg... just nu i alla fall.... )





Kommentarer
Postat av: Jogga

Petri Koivu skrev nyss på fb att dom hade -35 så du kan ju alltid tänka att det finns dom som har det värre.

2009-12-30 @ 18:33:21
Postat av: Jaana

Jörgen: Okej, ska försöka tänka så.... men jag blir nog inte att frysa mindre av det ; )

2009-12-30 @ 19:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0