Kalas....

PUH... Nu har vi kalasat färdigt... för den här dagen.




Mellan 14.00 - 17.00 hade Mattias kalas för några av sina kompisar.
I år begränsade jag inbjudningslistan till de 5 närmaste vännerna.... och
det hade Mattias inget emot.
Jag tycker det räcker gott och väl... om inte annat så är det mycket lugnare med
mindre grabbar... och mindre jobb för mig och Hasse.




Här är en del av fikat......
I år ville Mattias bestämma hur tårta skulle se ut... som vi beställde från
Mitt i smeten.... han ville ha en smiles på den.
Pepparkakorna har Mattias bakat själv.... och resten av fikat är det
mormor ( Mattias ) som har bakat.




När kalaset var på väg att ta slut, kom brorsan och Lina med kidsen förbi
och grattade Mattias.

Nellie och Molly var såååååå söta och fina i varsin röd klänning... dom såg ut
som små tomtenisse-barn.
Båda två hade håret fint uppsatt. Det var första gången som jag fick se
Molly med små pippilotter.... och dom fick sitta i hela tiden!!!

Här kommer bilder på de små fina "juvelerna".... sötipötisarna.... fasters gullungar!!!!





Trackback
RSS 2.0