Måndag.....

Som jag trodde, så blev det drygt att gå upp imorse när väckarklockan
ringde. Men det var bara att masa sig upp och sen åka till
jobbet.

Jag skulle ju vara så "duktig" igår kväll och gå och lägga mig i tid.
Men eftersom jag inte var så trött, så låg jag och vred och vände
på mig i sängen i flera timmar innan jag ens kände att jag
kunde somna.

På jobbet var det väldigt lugnt... som jag trodde att det skulle vara.
Det var faktiskt jätteskönt!!!

Mindre skönt var det sen när jag skulle hem.
Bilen var igensnöad och isig. Så medans jag stog där
i kylan och försökte putsa av bilen så gott jag kunde, så höll
jag på att "frysa ihjäl".... bbrrrrrrr.

Jag har varit hemma resten av dagen.

Mattias har haft en kompis här och dom spelade PS3, men det lät mer
som om dom hade ett röjar-party.... hahhahaa.

Sofia, kidsens storasyrra, var förbi här tidigare ikväll.
Alltid lika trevligt att träffas!!!

Just nu står det en brummande skoter här utanför.
Johanna och Evelina är på väg och ska ta sig en skotertur.
Gissa om jag blir sugen?????

Men jag vill helst åka ute på isen.... och just nu är det ju dåligt med is.
Ja, jag vet inte hur tjock den är, men jag hörde att i Bångtjärn var det
ingen is som man kunde gå ut på.... så då antar jag att i den liiiite
större sjön Barken inte har någon bättre is.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0