Omoget.....

Imorse när jag vaknade, hoppade jag i mina träningskläder
och sen var jag till sjukgymnastiken och körde ett pass.
Puh... det var lite jobbigt... men ack så skönt efter åt..... tills
stelheten och lite träningsvärk började smyga fram.

På jobbet idag var det lite turbulent.....  för jag valde att
säga vad jag tycker och tänker om en viss sak ( som rör jobbet )
till en arbetsledare. Så det blev lite tjafs... upprödhet.... osv.
Men samtalet slutade med att arbetsledaren reste sig och gick.
Så vi hann aldrig prata ut och reda upp saken.

Jag tycker det är så jävla omoget att gå iväg så där.... men
det bevisar ju på att dom inte har något mer att komma med...
inga flera dumma ursäkter... inga fler lögner... osv.

Ggrrrrr... jag blir så jävla förbannad på sånt där.... ja, jag blir
till och med upprörd nu när jag skriver om det......



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Jaana!



Du valde iallafall rätt och sa vad du tyckte, det ska man alltid göra så länge man inte sårar någon! Jag vet inte vad saken gällde men det är alltid bra att vara ärlig!



kramar

jane

2009-12-10 @ 15:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0