Papper överallt.....



Idag hade jag fullt upp och mer där till, på jobbet.
Jag hade papper överallt.... för jag hann inte göra färdigt ett jobb...
innan det kom in mer papper och jobb... från flera håll...  hela tiden.
Och som om det inte var nog med allt jobb... så var det många
"problem" som skulle kollas... och undersökas... just IDAG... suck.
Många som hela tiden skulle ha hjälp med det ena än det andra....
så det var lite svårt att koncentrera sig på jobbet... när man hela tiden
blir avbruten..... men, men... det är bara att gilla läget...... för de som
kommer och ska ha hjälp, vet ju inte att man har fått avbryta
jobbet flera gånger tidigare... pga av andra som har behövt hjälp.
Men visst, ibland har man svårt att hålla sig... ifrån att bli irriterad.
Äsch, nog om jobbet... det jag inte hann med idag, får jag väl göra
imorgon... mer än så kan man ju inte göra.


På eftermiddagen kom Seppo förbi här och hälsade på kidsen.
Just nu är han och Johanna hos farmor och  hälsar på.

Jag och Mattias har fixat inbjudningskort till hans kalas i helgen.
Jag fick klippa och klistra.... och Mattias skrev korten.
Sen åkte han och Hasse och delade ut dom.

Ikväll är det vävning, men tyvärr kan jag inte gå på det... eftersom
jag har så ont i axlarna.

Snart ska jag ner och börja med kvällsmaten.
Idag blir det makaronilåda/pudding. Det var en på jobbet som sa att hon
skulle göra det idag, så då fick jag idén därifrån.
Jag har nog aldrig gjort makaronilåda förut... inte vad jag minns i alla fall.
Mattias har ju inte kunnat äta ägg, så då har det inte blivit att man
har gjort någon mat med ägg i.
Men nu kan han ju äta det... men då har man ju "glömt" alla dessa
maträtter med ägg i.... dom sitter inte i ryggraden... så att säga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0