"Quantum of Solace"......

Jahapp... "straffet" för att jag låg så länge i sängen imorse,
blev att jag sitter vaken framför datorn nu...mitt i natta.... suck.
Alla andra sover sen länge.

Idag tittade jag och Johanna på den senaste
James Bondfilmen, "Quantum of Solace", på någon av filmkanalerna.

Den var väl rätt så okej....
Jag har inte sett de senaste årens Bondfilmer.... och det här var
den första jag såg med Daniel Craig.
Och om jag kommer ihåg rätt, så har jag inte sett en enda med
Pierce Brosnan..... och sen har jag säkert inte sett alla
bondfilmerna med de andra James Bondarna.


Nu börjar det bli tråkigt att sitta här.... jag har surfat runt här och där....
kollat in bloggar.... spelat alfabet.... läst nyheter... bloggat....
Så nu är jag "mättad" på det här.

Jag ska gå och lägga mig i sängen och invänta sömnen... för just
nu känner jag mig ingen trött.... men har jag tur så kommer
tröttheten när jag ligger där i tystnaden och mörkret.... ja, det
vill säga om inte Hasse ligger och snarkar....hahhaaa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0