S-T-R-E-S-S......

På jobbet var det fullt upp. Jag jobbade och jobbade, men
lyckades ändå inte komma ikapp med jobben.... suck.
Men idag var då Rolf tillbaka, så hans jobb slapp jag
bekymra mig över.....  men mitt och Katjas jobb har jag
att göra denna vecka.
Jag tänkte ju först om jag kunde vara ledig den 22-23 december,
eftersom man har ju en hel del att göra dagarna före julafton.
Jag skulle ha varit hemma hos mamma och hjälpt till med
att göra iordning julmaten.... men, men.... så blev det ej nu.
Jag måste jobba.... eftersom jag har "två jobb" att sköta och
jag ligger efter... för jag hinner ej med allt jobb på mina 6 timmar...
och det är väl heller inte meningen att jag ska göra det.... men ändå
så är man jättestressad och försöker jobba på så att man är
alldeles uppstressad.

Efter jobbet skjutsade jag Johanna hem till morsan och dom.
Hon skulle dit och vara lektant åt Nellie och Molly.... för dom var där.
Jag blev kvar där ett tag och tjolade med kidsen och mina föräldrar.
Men sen var jag tvungen att åka igen... jag skulle till Nisses.
Mattias klass ska ha julklappsbyte imorgon, så då var jag dit och handlade
en julklapp som Mattias ska ha med sig imorgon.

Nisses hade 50% rabatt på alla julsaker ( ej belysning ).
Gissa om det kliade i mina fingrar.... efter nya tomtar och annan juldekoration.
Men, jag köpte inget.... för jag har lovat mig själv att inte köpa
några heminredningssaker förrens vi har rensat upp här hemma.

Snart ska jag på en skön och avslappnande fotvård.
Men innan jag ska dit, ska jag skjutsa Mattias till morsan och dom.
Han ville ej vara hemma alldeles själv... Hasse jobbar ju eftermiddag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0