"Sjusovare".......

Idag har jag gjort något som jag inte har gjort
på år och dar... jag klev inte upp ur sängen
förrens strax före 12.00!!!
Men jag har INTE sovit oavbrutet fram tills dess....
nej, jag har väl varit vaken " hundratjuogo" gånger.
Normalt så "klarar" jag inte av att ligga så länge
i sängen och somna om och om igen... utan jag
brukar kliva upp när jag vaknar till på morgonen.
Men idag kände jag bara att jag orkar inte...

Efter lunch kom min mamma och hälsade på oss.
Farsan var ute i någon skog och jagade fågel...
i detta regnväder....

Mattias och Hasse är för tillfället i Borlänge och Kupolen.
Dom skulle dit och köpa nya träningsskor åt Mattias
och sen skulle dom kolla efter en till vinterjacka.
Åh, det är så skönt att slippa åka till dessa affärer och springa
och leta på kläder och skor.... för det är något jag
har tröttnat på....
Tur att Hasse.... än så länge i alla fall.... vill åka iväg och
shoppa. Men visst, det blir några telefonsamtal från honom
när han är iväg... för han vill höra vad jag tycker... även om
jag har sagt att det är bara och köpa det HAN tycker är bra... hahhaha.
Men visst, han är väl lite osäker på storlekar och så där... så det
är väl bra att han ringer då. Jag är bara så GLAD att slippa vara
där... så assistans via telefon är ju en bagatell.

Johanna är hemma och städar sitt rum. Det ska bli roligt att gå ner
till henne och kolla in förvandlingen... hahhahaha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0