Fredag den 13:de....

Vad har jag gjort idag då???
Inte så mycket.

Jag har varit och jobbat och sen har jag
bara varit hemma.
Jag hade tänkt åka till radion på eftermiddagen,
men jag somnade i soffan och min familj
fick inget liv i mig förrens efter ca 3 timmar!!!!!
Jag förstår inte att man kan vara så trött!!!
Så nu sitter jag här och är fortfarande trött
och seg... men förhoppningsvis så piggnar jag
till snart..... gääässsp

Idag är det ju fredagen den 13:de.
Det är många som anser att denna dag är en
 otursdag och många som är skrockfulla
 och vågar inte göra något på denna dag.
Jag själv hör inte till någon av de ovanstående
kategorier.....

Idag kan man ju passa på att se alla filmerna om
Jason när han mördar folk i "Fredag den 13:de"...  (rysare ).
Hörde på jobbet idag att det har kommit en nyinspelning
av "Fredag den 13:de"... i år.
Jag själv har inte sett alla dessa filmer, men någon
har jag sett för länge sen.

Är du känslig av dig, så rekommenderar jag att du
slutar att läsa mitt inlägg HÄR.




För den som inte är känslig kan fortsätta att scrolla
neråt och se bilder ur olika filmer från  "Fredag den 13:de".














































Trackback
RSS 2.0