Hemma i lugn o ro....

Idag har jag inte gjort så mycket...,
Jag har varit på jobbet och sen har jag bara varit hemma,

När Mattias slutade skolan åkter han + två kompisar, Hasse
och Johanna till Ludvika.
Dom skulle till sporthallen och bada och bowla.

Så jag var hemma alldeles själv... tyst och lugnt.
Jag passade på att sätta mig framför tv;n och kolla på en
film, men det slutade med att jag somnade och
missade nästa hela filmen.
När jag vaknade till satt jag mig och målade färdigt
akvarellmålningen från igår.

Just nu sitter jag här nere vid Johannas dator, för hon sitter
uppe vid våran.
Hasse har åkt och handlat åt sin morfar.
Mattias är som vanligt den här tiden på fredagar på
hans "kära" Berga Kul.

Om ca 45 minuter börjar min fredagkväll.... i soffan,
framför tv;n tittandes på Let´s Dance.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0