Lungtest.....

Idag var jag iväg på spirimitri, lungtest.

Datorn tog fram en kurva som skulle vara 
normalvärdet för mig ( enligt ålder och längd ).

Sen fick jag blåsa på två olika sätt.
Efter det fick jag inhalera Bricanyl och vänta
i ca. 20 minuter innan jag skulle blåsa igen.

Jag kom ej upp till kurvan som datorn tagit fram.
Men hon som gjorde testet på mig sa att det är ju
inget farligt... att som rökare så får man ju en
viss förändring i lungorna....
Hon skulle lämna testet till läkaren och sen fick hon
avgöra om det behövdes åtgärdas med något.

Idag börjar akvarellkursen igen... yipieeeeh!
Få se vad våran lärare har tagit med sig idag, som
vi sen ska försöka att måla av??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0