Smärta...

I morse var jag TRÖTT när jag vaknade.
Sen har jag varit trött hela dagen.
Sover dåligt på grund av min axel.

I dag var jag till sjukgymnasten, men han
fanns på vårdcentralen i en annan roll... typ
bedömning av vad man ska göra med mig...för
att jag ska bli bättre... typ.
Han kom fram till att jag har stora problem med
smärta.( Fick fylla i ett formulär. Han undersökte lite ).
 Mmmm.. inget nytt för mig.
Han skulle fixa en remiss till Jens Draiby, smärtläkare.
Det Draiby inte visste om smärta, visste ingen annan heller.
Så nu har jag ytterligare ett besök att vänta på.
Sen ska jag även gå hos sjukgymnasten och träna och
även få behandling med nålar ( ej akupunktur ).
Jag sa att dom får göra vad dom vill, bara jag blir bättre!
Som det är nu, så blir jag ju bara sämre och sämre i min
axel och arm... och även den andra har börjat krångla....suck.
Han sa även att röntgen av mitt nyckelben visade på något, men
att dom kunde inte bedöma vad det var. Och samma gällde
det med min högra skuldra...
Då undrar man ju varför fortsätter dom inte att undersöka då?
Läkaren sa ju till mig att det visade ingenting!
Konstigt!!!!

På eftermiddagen var jag ett tag på radion och bytte låtar.

Sen har jag skrivit brev till en av mina brevvänner, men jag
fick kramp i handen hela tiden, så då gick jag upp hit i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0