Tittat på tv....

Kl. 21.00 var det en dokumentär om transvestiters fruar,
som jag tittade på. Det handlade om hur det är att
leva som flickvän/fru till en "transa".
Dom som programmet handlade om hade ju
accepterat att deras män gillade att klä ut sig i
kvinnokläder. Många av fruarna tyckte att dom hade ju
även fått en bra väninna eller syster i sin man som
transvestit.... dom var ute och handlade kläder
tillsammans, var på manikyr...osv.
Vad jag tycker behåller jag för mig själv.....

Hasse och Mattias ligger och sover.
Hasse ska upp kl. 03.00 och jobba.
Johanna är fortfarande vaken.... men jag tror
att hon lägger sig snart.
Själv ska jag gå och lägga mig om ett tag.
Tänker sitta här framför dator ett litet tag till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0