Utan cigg....

I natt har jag sovit dåligt.... och masken har
läckt som ett såll.
Så någon gång efter kl. 06.00 gick jag upp,
fastän jag var jätte trött, men jag hade
ingen ro att ligga mera.

Sen där på morgonen upptäckte jag att jag
bara hade 1 cigg kvar.
Och när man blir helt utan ciggaretter, så
blir man ju genast jätte sugen på fler.....

Jag hoppade in i duschen och gjorde i ordning mig.
Vid åtta-tiden åkte jag till Shell och skulle handla
ciggaretter, men den öppnades inte förrens kl. 9.00.
Så då åkte jag till radion och bytte låtar.
Sen vid nio-tiden åkte jag och handlade mina cigg och
sen åkte jag tillbaka till radion igen.
Men innan jag gick in till radion tog jag mig ett bloss.
Åååh, vad gott det var!!!!

När jag kom hem från radion åkte jag och Hasse med
Mattias till sin kompis Mikael.
Och sen åkte vi hem till brorsan och dom.
Men det var bara Marko som var hemma.
Vi satt och tjolade med honom ett tag.
Sen åkte vi  hem. Hasse hamnade framför tv:n
och jag framför datorn....

Usch, det känns att natten ej varit bra och att
man varit vaken tidigt. Jag är jätte trött nu.
Helst skulle jag vilja gå och lägga mig för att sova.
Men jag tänkte att jag skulle hålla mig vaken, så att
jag kommer i säng tidigt i kväll.

Senare på eftermiddagen åker jag nog ner till
brorsan och dom igen. Jag vill träffa Nellie och Molly.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0