Alla Hjärtansdag.....

Idag är det ju Alla Hjärtansdag.
Då brukar man tänka extra mycket på dom
nära och kära... i alla fall jag.

I torsdags hade Mattias gjort ett alla
hjärtansdagskort i skolan.
Men Mattias var så ivrig att ge den till oss, så vi
fick den samma dag... hahaaa.
Den var jätte fin!!!!!
Det är roligt att få saker som barnen har
gjort själva.

Jag tänkte passa på att önska er ALLA en
bra Alla Hjärtansdag!!!!

Och här kommer några speciella hälsningar:


Johanna och Mattias - Jag älskar er av HELA mitt hjärta!!!
Ni är det BÄSTA  och UNDERBARASTE jag har!!!
Ni kommer ALLTID att vara min prioritering ett!!!
Ni är mina dyrbaraste juveler.
Ni är VÄRLDENS BÄSTA DOTTER och SON!!!!!!!

Mamma och Pappa - Jag älskar er!
Ni är guld värda och mer än så.
Ni ställer ALLTID upp på oss, ni finns ALLTID där,
ni är snälla, hjälpsamma och omtänksamma.
JAG tycker ni är VÄRLDENS BÄSTA föräldrar!!!!!

Hasse - Jag älskar dig!!!!
Bättre livskamrat än dig kan man inte få.
Jag är så glad och tacksam att vi har dig.
Du betyder jätte mycket för mig och du BÄST!!!

Bror med familj - Jag älskar er!
Jag är så glad att ni tillhör just min familj.
Ni betyder mycket för mig.

Mina nära vänner - Jag älskar er.
Jag är glad att  jag har just er som vänner.
 






























































Trackback
RSS 2.0