Vintermotiv.....

Jag och Johanna var förra veckan ut och fotograferade lite
vintermotiv.... så här kommer tre bilder som jag tog.
Här är vi uppe på Humboberget och tar kort ner mot skogen.








Johanna in action.....


Och eftersom det är full vinter nu... med mycket snö och kyla, så
kommer det fler bilder med vintermotiv.
Dom har jag hittat på internet.



Jag föredrar nog denna strand på sommaren....



Jihhuuuu... tänk om man fick åka skoter här... vilken känsla.



Här ska man nog passa sig för att göra snöänglar....



Sagoslott



Det här skulle jag där emot aldrig våga göra....






Här skulle jag också vilja vara med skotern... vad fint!



Åh, vilken härlig färg på himlen....



Åka skoter är kuuuul... men kanske inte så här fort....



Brrrrr... ser kallt ut... men ack så fint.






Trackback
RSS 2.0