Köket skiner ...

Eftermiddagen spenderade jag i köket.
Jag storstädade den.... jag torkade alla köksluckorna,
tog bort varenda magnet och putsade kylen och frysen,
putsade varenda kakelplatta i köket, torkade och dammade
av varenda yta som fanns i köket, blommorna fick vatten och
sen putsade jag till dom, sorterade lite här och där och
till sist skurade jag golvet.
Så nu skiner vårat kök så fint så... men undra hur länge?

Hasse har jobbat 12-timmars skift i dag ( 06.00-18.00 ).
Mattias har haft kompisar här hela dagen + att Markus ska
sova över här i kväll. Just nu sitter dom inne i Mattias rum
och leker med gubbar... och sen i mellan åt spelar
dom playstation.....och dom tjolar hela tiden....hahahaa.

Johanna har piggnat till mer i dag, så nu i kväll är  hon
i väg och firar en kompis som har fyllt år,
 med resten av tjejgänget.

I dag skaffade jag mig ett konto på Facebook.... för att
min kompis Teresa "tjatade".
Men jag har inte varit där inne så mycket ännu, eftersom
jag har mest städat i dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0