Ludvika....

På jobbet i dag var det lugnt.
I går frågade Patrik om jag ville vara med och
äta på lunchen i dag. Så jag stannade kvar
och åt en tonfisksallad.

Sen var jag även över till loppiset brevid oss.
Jag köpte en årsbok 1967 ( Hasses födelseår )
och en 1999 ( Mattias födesleår ).
Så nu har jag varsin bok till oss alla.

Snart ska jag iväg till Ludvika igen.
Mattias vill upp till Åhlens och köpa ett game-card.
Han har tjatat om ett kort i flera dagar nu.

Meningen var att vi skulle ha åkt till Ludvika Synsam
till klockan 17.30. Johanna skulle dit och göra
synundersökning. Men tyvärr så är hon fortfarande sjuk....
illamående, frossa, värk i kroppen... osv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trist med sjuka barn..... båda våra har ju samma elände...förkylningsinfluensan ! Hoppas vi slipper eländet !

TACK för att du tipsade om böckerna på loppiset ! Ska åka dit till kl 11...hoppas hon har öppnat då :o)



Och du ...fixa facebook kontot !! Jag har kontak med min kusin i FInland nu oxå !! Vi chattade idag och det är såååå enkelt och smidigt ! SKITKUL! Och det är bara de som DU tillåter som kommer in på din sida !KRAM T

2009-01-23 @ 18:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0