Nyårsafton 2008....

Mitt första inlägg för i år handlar om den sista
dagen på det förra året.



Här puttrar lövbiffen i sås med bla grädde...



Salladen vi hade till pitabrödet. Tomaterna hade jag i en skål för sig...
för det är inte alla i min familj som tycker om det.



Vi sitter i matsalen och ska till att äta den goda maten.



Så här glada blev morsan och farsan när vi tog fram godiset.... efter att
vi hade ätit.... eller så var det något annat dom hade roligt åt.....



Senare på kvällen spelade vi ett spel som heter " Rita och gissa".
Här ska Mattias rita för oss andra....



Efter spelet gick vi ut och tittade när Mattias smällde smällare.



Johanna står och fryser...



Mattias syns bra i mörker... med sina reflexer på jackan och skorna...



Här är vi ute igen.. fast nu är det vid tolv-slaget. Mattias och Hasse ska
skjuta upp en raket.



Försökte ta bild på det fina raketerna, men det gick inte så bra....



Det här är en smällare som sprutar ut gnistor... den lyckades jag lite
bättre med....



I år skålade vi in det nya året inne... eftersom det var lite kallt ute.
Vi hittade ingen stor pommacsflaska, så vi köpte en vanligt PET-flaska
med pommac. Och det gick ju lika bra. SKÅL!!!


Så våran nyårsafton blev ju så som jag trodde ( inlägget " Våra planer
för i morgon" ). Hmmm... undra om jag är synsk nu?!?!?
Det kanske är min nya dolda talang...????? Hiihihiiiiiii


GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET!!!!!
Trackback
RSS 2.0