Slödag......

Jag gick och la mig sent i går/natt, så då sov jag ju
självklart längre i morse.... till kl. 11.00!!!!!!!!
Det händer inte ofta.... kan nog räkna dom
gångerna på en hand....
Men gissa om man tycker att hela dagen är
borta, när man sover så där länge?
Så då bestämde jag mig för att ha en slödag.
Slödag för mig är bland annat att inte
duscha på morgonen ( eller när man har vaknat ).
Det gör jag sen senare.
Gå klädd i sköna bekväma kläder och utan BH.
Inte fixa i ordning håret eller makeup.
Och sen bara göra det man känner för...
inga MÅSTEN!!!!!
Jo, det enda måsten jag har gjort i dag är mat.
Jag har köpt mig en ny större gryta, så då ville jag
testa den.... genom att göra en gryta på köttfärs, potatis
lök och morötter...( det jag hade hemma för tillfället ).
Och sen kryddade jag med diverse kryddor och
chilisås, soja och lite creme fraiche.
Det blev helt okej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0