Ännu mer vatten....

Kvällen idag har fortsatt i "semesterstil".....

Jag och kidsen åkte till Storsand och badade.
Nu hade stranden krympt ännu mer... vattnet hade
stigit med ca 1 meter sen vi var där i tisdags.
Så stranden som annars är långgrund, är mer
normal nu... man behöver inte gå ut så långt för att
doppa sig.

Det var jätteskönt i vattnet... inte nå kallt.
Vi var där i över 2 timmar och badade... skööönt.

Hasse ville ej följa med på våran badtur, så han
blev kvar hemma och hade det lugnt och skönt.

När vi kom hem från badturen, så beställde vi pizza
från Malmen. Idag provade jag på en ny pizza...
Jag tog en pizza som det var bl a jordnötter på.
Och den var god!


Kommentarer
Postat av: Teresa

Pizza med jordnötter!!! Det har jag nog aldrig ens hört talas om...Här grillade vi vegetariska spett och det var MUMS !!!.... jag funderade på att åka dit för ett kvällsdopp...men asch...nä...ska slappa i poolen imorrn.... Ni då? Blir det en båttur?

kramelikram

2009-07-17 @ 21:40:09
Postat av: Jaana

Teresa: Vi har då inte planerat något ännu... få se först vad det blir för väder.

2009-07-17 @ 22:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0