Ice Age 3.......




Jag, Hasse, Johanna och Mattis har nyss kommit hem .

Vi har varit på bio i Ludvika, på Ice Age 3.

Idag var det inga problem med att få platser... det var säkert lika
många lediga platser som det var upptagna.

Vi köpte "biogodis"... popcorn och en varsin dricka.
De varma chipsen tog precis slut när det var våran tur att handla.
Även den kalla Coca Colan var slut... fanns bara varma.
Så för min egen del fick dom behålla den varma Colan och
så tog jag istället en kall Sprite.

Filmen då? Jodå, den gick väl att se på.... man fick sig några
skratt. Kidsen tyckte den var jättebra.

Men jösses vad dyrt det är att gå på bio.... för oss fyra
kostade det 300:-.... och då var en av biljetterna en barnbiljett
á 60:-... alltså 20:- billigare än vad det kostar för en vuxen.

Efter bion åkte vi till Mc Donalds Drive In och köpte oss
varsin glass.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ahhhh... jag vill oxå se denmen har ju inte hunnit med tvåan ännu.....

GLASS!!! Provade ni MCFlurrymarängsvisch ??? De gjorde reklam för den på radion .... det lät gött...

Men det får vänta till en annan vecka med en varm dag :o)

FIlmen jag vill se ...som jag skickade länken på går i Ludv, Ska vi ??

2009-07-19 @ 21:05:35
Postat av: Jaana

Johanna smakade på Mc Flurry marängsvisch.. och hon tyckte den var god.



Ja, vi kan gå på filmen.



Kramis!

2009-07-19 @ 23:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0